Tema: Re: Ciobrelis (dalinai OT)
Autorius: Ramus
Data: 2011-11-07 21:41:19
Papasakok. Rimtai. Visiems bus įdomu. Pasakų ar "viena bonutė sakė"
nepasakok, nes pats tai puikiai žinau - auga vazonuose, substratuose ir
tręšiami trąšose, kurias tiekiu tam augintojui. O žmonėms turbūt įdomu
suintrigavus "Žinotum tu kuo juos ten trešia". Gal ir aš ko nežinau, ką pats
žinai. Įdomu.

Nes aš žinau -