Tema: Re: Virtuvės technika
Autorius: Indraja
Data: 2011-06-13 15:06:41
indaplove maza - blogis. Nes jei normaliai seimininkausi, ka nors gaminsi,
ir indu neisplausi pries i ja idedamas, tai su ja bus daugiau bedos, nei
naudos.
Orkaite pirkau pries pusmeti, Fagor Epoca, dizainas - ala senove. Viskuo
labai patenkinta, tik tiesa pasakius super begelius - isimiau ir is viso
nenaudoju... man jie netgi trukdo :) Matyt ipratimo reikalas...
--
pagarbiai;
Indraja