Tema: OT:Re: Krykstynu stalas
Autorius: Toxis
Data: 2011-06-03 17:54:25
<OT>
Nu! ash irgi sutinku, ash irgi palaikau tevus musulmonus, kurie ishpjauna
savo dukrom klitori, nes tai yra grazhi tradicija!
tik man shtai idomu, kokia butu krikshchioniu rekacija, jei postas butu
"sveiki, mes kaip du homoseksualus tevai nusprendem ishventint savo nieko
nesuprantanchia atzhala I homoseksualus ir mokyt pagal shventaja geju
knyga..
=)
</OT>
OP - didzhioji dalis kabaku gali "ishnuomoti tik stala", 20shimchiai zhmoniu
gali manau jau ir atskira nedidele sale.. kazhkada kazhka su gimine shventem
busi trechio atskiroj salej, shiaip jau buvo ir skanu ir visai smagu, tiesa
priklausomai nuo oro rugpjuchio gale busi trechio palepej gali but panashu I
orkaite =)
kazhka shventem ir tam lenku kabake prie petro povilo, atskiroj salej.
Del kainu matyt derybu reikalas... Jei pinigai nera problema,
rekomenduochiau net toki villona (Le Meridien) - bus toks ir pusiau "gamta"
ir sale ir maistas labai geras...
"CatBlack"  wrote in message news:isaoo2$3ua$1@trimpas.omnitel.net...

Nu as katalikas, nu ir ka? Cia ziuriu labai madinga paskutiniu metu pasidare
ant tikinciuju lot. O apie ta pacia pasirinkimo teise neteko girdet? Cia,
tipo, as dabar ant ateistu tureciau pavaryt ar kaip?

P.S. Pabandytum tu ant zydu ar ant musulmonu kazka pasakyt, ale kazkaip
baisokoka ka? :)

"trickyvic" <meilas@meilas.lt> wrote in message
Tomas wrote:

> Jei tėvai laiko save katalikais, tai privalo krikštyti kūdikį. Čia ne
> apsisprendimo reikalas.
>
> Suaugę krikštijasi tik visokie protestantai ir pan. iškrypėliai.
Tai kad as diesniu iskrypeliu nei katalikai nelabi zinau ( nors suprantu
kad tuo atveju tu ten citavai radijoshow)