Tema: Re: Q: ala "vegeta" namie?
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-23 21:52:02
slapiajai versijai druska - konservantas, todel dedu. sausosios versijos maisytos nedarau, laikau visus ingredientus atskirai, tada
maisau tiesiai puode is akies. zalesius ne dziovinu, bet smulkiai supjaustytus saldau. Kodel - man atrodo, saldytu kvapas
naturalesnis islieka. pvz., ant karstu bulviu uzbarscius dziovintu ir saldytu krapu gaunasi du skirtingi patiekalai :)
nei i sausus, nei i saldytus druskos nededu