Tema: Re: užkasti Molėtuose ir Anykščiuose?
Autorius: pragäras
Data: 2011-05-16 17:55:19
dėkui už patarimus, šiame teko prieš kelis metus lankytis. žodžiu, mažiau man reikėjo naktinėtį, nes gavosi vėlyvi pusryčiai ir Molėtus su Anykščiais prašokom nonstopu (kaip visada pusryčiai dėkojo toje atkarpoje:) užtat neprivažiavus nuo Ramygalos link Kėdainių kokių 10 km, Via Baltica trasoje užsukome į Dvaro užeigą. Gera pasitaikė, maistas toks naminis, bet meniu įdomus ir mėsiški karšti iki 20 lt su garnyru. Aišku, sprandinės šašlas gurmanams dėl marinavimo gali netikti, bet bendrai paėmus, tai tikrai šauni užeiga su gardžiu maistu. žodžiu, atskiro vizito gal ir neverta, bet tikrai rekomenduojama. o Kėdainiai tai stebuklų miestas - ten vienoje senamiesčio gatvelėje kabakų jaučiu daugiau nei Molėtuose kartu su Anykščiais :) Reiks kada prie progos išmėginti, pavyzdžiui, blyninę "Nu, blyn"