Tema: Re: Kebabai Vilniuje
Autorius: Lavonas
Data: 2011-05-14 04:59:41
Asmenishkai esu tik kokioj poroj vietu valges kebabus kuriuos suka i
lavasha. Kitus esu valges tik restoranuose ar sheip bishki krutesnese nei
"kebabaiantishneshimo" maitinimo ystaigose :) Bet ish tu kur galima
ishsineshti, tei man kolkas labjeusei patynka Fabuose prie Aules pastato.
T.y. te yra dvi. Viena yra atskiras pastatelis-kioskas, o ta kur man
patynka, tei tiesiog prie fasado pritaisytas namukas :D Didelis kebabas 8
litai ir vienintelis minusas tenais, tei kartais tenka paluketi :)