Tema: Re: Pupos
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-05-13 09:20:03
Jo, su valgymui skirtom bėda. Tekę matyt berods iki, bet ten tokios mažos
ganėtinai, pintuose maišiukuose tokiuose, bet trumpai tebuvo. O šiaip
turguose reik šaudyt, karts nuo karto pas kokią babcę užtinki truputuką,
svarbu nežiopsot :) Bet laimikis retas. Pamenu pernai vasarą palangos
turguje buvo šviežių lenkiškų užvežta. Aš irgi supratau, kad tu sėt nori.
Valgymui tai aš ir pats ieškodavau dažniausiai bevaisiai...