Tema: Re: OT: siuksliu rusiavimas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-23 23:23:42
Butu laaaaaabai idomu suzinoti, kaip sugebeta atrasti rysi tarp gurmanu
ir siuksliu rusiuotoju. Spejimas ne tik drasus bet ir visiskai be
jiokios logikos ar sveikos nuovokos ribu.
Ir is viso estetikos pas tamsta visiskai nerasta, matyt vienas is
naujuju tolerastu-treehuggeriu. Cia zmones kalbasi apie maista, maisto
gamybos budus, dalinasi patirtimi, o tamsta kaip kiaule purvinom kanopom
emete kriukseti apie siuksles, jukš...