Tema: Re: Turkija
Autorius: Jurga
Data: 2011-04-21 08:34:00
Jei rasi Osmanu virtuves  restorana, uzsuk ten atragaut patiekalu, verta grieko. Dar standartiskai visu rusiu kebabai. O siaip tai naudokis galimybe pigiai atsivalgyt ivairios sviezios jurines zuvies ir kitu blogybiu (kalmarai, midijos ivairaus paruosimo(tava, dolma)). Man dar labai patinka ju lesiu sriuba (mercimek corba).
Dar uzsuk i mazas kepykleles, ten rasi saldymynu ir labai skaniu surio pyragu.