Tema: Re: Stalo serviravimo irankiai
Autorius: Arj
Data: 2011-01-27 10:57:04
del tramontinos mediniais koteliais - pritariu, patogiausias variantas, jei neskaitysim saukstu (saukstai tai is to
komplekto kazkokie vaikiski, nepersnesu ju )

Tik imdamas ziurek kad butu a la "polywood", tokie lakuoti - nors siek tiek brangesni, uztat zymiai grazesni ir
malonesni nei paprasto medzio, kurie bent man su kabakais asocijuojasi (kas antram kabake tokie);

Jei mediniai netinka, gali keliauti i thomas philips - ten nebrankiai yra fiskars stalo irankiu - atrodo graziai,
pagaminti is storos nerzaveikos.
Yra ir kitokiu, bet nesuzavejo.

Arba tada i gariunus - rasi didziaja dali akropolio asortimento, bet uz mazesne kaina.