Tema: Re: nowaco Jűros gërybiř asorti
Autorius: Dautarte
Data: 2011-01-11 22:32:38
Pritariu. Ellos Martino receptai yra puikus, plius labai daug galima
paskaityti apie italiska virtuve, tradicijas ir siaip Italija.

Paeljos rekomenduoju ieskoti Barselonoje gyvenancios Julijos dienorastyje
(toks pat puikus tinklarastis kaip Ellos tik apie Ispanija):
http://cuinera-catala.livejournal.com/8365.html
Tokios aisku is misinio nepagaminsi, bet technologija parodyta puikiai.