Tema: Re: Norit skanei, pigiai..bet tingit?
Autorius: trickyvic
Data: 2011-01-09 16:11:07
As beje vakar panasiai taskiausi virtuveje, tik siuo atveju molini ar
spizini puoda ar britvona man atstojo kepimo rankove, o kepiau siuo
atveju kiaulienos kumpi , tai irgi prismaigsciau cesnako taip normaliai,
  ir paemes griline keptuve gerai ikaitinau ir apskrudinau ta mesos gabala
(1kg) is visu pusiu na o po to guldziau ta geri i rankove, lengvai
apkeptu svogunu ir obuoliu patalan... po 2.5 h buvo pats gerumas tik jau
siluma as laikiau zemesne