Tema: Re: sushi
Autorius: Justas
Data: 2011-01-07 12:48:51
ryziuose dar yra toks dalykas, kuris mazai turbut kam rupi - kvapas :)
man asmeniskai kaikurie lietuviu fasuotoju ryziai smirda, nezinau kaip
ta kvapa apibudint. trumpagrudziu ryziu yra didesnis pasirinkimas skonio
studijoje, kainos ner tokios baisios, tuo labiau kad "lietuviski" ryziai
irgi nepigiai kainuoja.