Tema: Re: rekomendacijos tskant:)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-01-07 01:16:34
He he...
Tai skanesniuosius aš jau buvau išgėręs... kaip Oktoberfestinį, Pumpkin Eilą, bei Honey Porterį...
Anyway, jei labai pasiseks, sekančiam kartui kokios Dogfish Head priodukcijos parvešiu šimtą dėžių...
Va kaip pvz pavarvinkit seilę:
http://www.dogfish.com/brews-spirits/the-brews/year-round-brews/indian-brown-ale.htm

O ant Ikėjos prašau nespjauti... ten labai mieli Alaus vazonėliai po ~litapem... ;]