Tema: AW: ""milka""
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-24 18:32:31
Lietuvoj ir Europoj :))))

Siaip specialiai tam tikram regionui gaminami maisto produktai pritaikomi
vietiniu skoniui, bet nemanau, kad tai gresia musu skaitlingai nacijai :)
Po 4 metu gyvenimo "Europoj" daba Lietuvoj is maisto radau viska, ka ir ten,
pigiau arba uz ta pacia kaina ir to paties skonio (lietuviski produktai
dargi daug skanesni). Net darzoves tikrai labai geros, kas anksciau
nebutinai buvo. Aisku, "Europoj" dar buna ten visokiu superduper gurmanu
pardu, bet vidutiniokai ten tikrai ne(i)perka, todel su tuo lyginti net nera
ko.