Tema: Re: kabokas vaiko gimtadieniui Vln
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-08 15:44:11
kokie mes protingi atsakyti pakritikuoti "mamas":)

mano dukrai sueis 2 metai, po jos puseserėms ir pusbroliams gimė dar 7
vaikai. Daugumos vaikų visai nemačiau, o jų tėvų irgi ne vienus metus.
Norėjau suderinti "poleznoje s prijatnym", suleisti mažius į vieną vietą ir
pasimatyti su tauta. Čia gal nusikaltimas, kad putotis reikia? Tam netinka
"gamta", "kriokliai" ir pan., o reikia vaikų kavinės ar uždaros (kad
nepriklausytų nuo oro) žaidimų aikštelės, kur galėčiau pasiūlyti tėvams
kavos. Jei vaikai būtų didesni, tamstų nevarginčiau klausimais, nes ir pati
žinočiau, kad praktiškai viskas yra gerai. Bet, taip sakant, atsiprašau, kad
pajudinau :/
ačiū prag?rui už nuorodą, spėju, kad Žiogas visai gerai tam tinka. nes man
nereikia programų, man reikia VIETOS