Tema: Re: spizine keptuve? kaip iskepti bulves?
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-08-05 17:03:21
Simple: gerai pakaitini riebalus, shiek tiek ataushini, kad tik supylus
bulves iki juodumo nesudegtu, nes špyžius labai termoinertiškas, sudedi
bulves ir jokiu budu nemaišai. Uždengi, po 10 min. atidengi, apibarstai
druska, prieskoniais ir ramiai apverti jas. Uždengi. Dar po 5-10min. - ir
turi nuostabiai apkeptas bulves. Pasipraktikavus taip galima ir aliuminej
keptuvej iškepti. Gerai ka priminei studentiškus laikus - butinai
pasidarysiu. Ir postudentiškais laikais tai man budavo delikatesas, tik
dabar tai primiršau... O dar rauginta/marinuota agurkeli prideti... Nu net
seilem apsipyliau...

--
Su pagarba: pozherukas
---