Tema: Re: Alus statinese
Autorius: trickyvic
Data: 2010-07-24 20:30:14
Prie ko cia ispindejimas ir pykimasis su gyvenimu, as manAu, kad kaip
tik su tamsta kazkas netvarkoje, juk gerimus reikia varoti atitinkamos
temperaturos, tinkamai patiektus, yra tam tikros vartojimo gaires, tam,
kad varotjimas vyktu kulturingai ir galetum pasimegauti produktu
ir tik liumpenproletariatas arba kolchozniku palikuonys gali sakyti, kad
  px-nx visos gaires bile tik pigau ir kad geriau kaltu i makaule,
kazkaip man tai primena Suns sirdi: "zhilaju shtobi vjse...."