Tema: Re: Pilstomas alus Norfa bazej
Autorius: PetrasM
Data: 2010-07-07 17:09:52
 toks jausmas, kad dabar madoj kad jeigu kur pakampej ka pilsto tai
stebuklas nematytas ir dar skonio nerealaus...

  apskritai mada dabar: vyniniu priviso, pilstomo alaus (importinio,
vietiniu bravoru apstu).

  gira ir ta jau masiskai kiekvieni gamintojai raugia, spek rinktis tik kur
ir kada ir kokia.

  nesu pries vynines ir ne alu ir ne gira... alia tik vat kazkaip kai
perdaug tai jau negerai :)

  beje, kokia cia isvada reiktu daryti, jeigu masiskai zmones iesko pilstomo
alaus, perka ne butelaiti, o litrais? tauta geria...

   sventemis, uzlekem i maxima Ignalinoj, vezimeliuose alus alus
alus...."sasyskos" ir t.t.

  ai sorry, brainstorm'as man...............