Tema: Re: spamas: Vilniaus alus
Autorius: BigM
Data: 2010-07-07 13:50:42
Savaitgalį nusipirkau Bernard Černe (čekiškas).
labai skanus tamsus alus ir vieną bokalą gėriau pasimėgaudamas gerą valandą!
ko negalėčiau pasakyti pvz. apie švyturioutenoskalnapilioirpan.

Negaila nė cento išleisto bene 5 Lt buteliui. Taip pat nenuvylė ir
Erdingeris kvietinis, tiesa, jau žinojau ką perku, nes jį buvau jau ragavęs.