Tema: Re: Kaip laikot tarkas?
Autorius: SMart
Data: 2010-05-20 10:13:02
Aš savo didesnę stovinčia ląikau (trapecijos/kvadrato formos), o kitos
mažos su rankena įsimauna į tokią plastmasinę apsaugą.
Jei norima pedantiškai ir tvarkingai, galima pasiūti kad ir iš lino
audinio dėkliuką/kišenę .... bus žmonai dekupažo-rankdarbių būrelis o
dar ir morką išsiuvinėt ant medžiagos galima :)