Tema: Re: Suris grilinimui
Autorius: Junda
Data: 2010-05-11 17:18:00
Aš orkaitėj kepu paprastą saldaus/plikyto pieno sūrį. Ypač staigiai
sueina per visokius vakarėlius, dingsta akimirksniu. Įtrinu tą sūrį daug
daug česnako, pipirų, žolelių, ką po ranka turiu ir druskos (ypač skanu
stambiais kristalais) bei aliejaus kokio (alyvuogių, ryžių, migdolų, bet
kokį tinkamą kepinimui). Arba ant 150C valandą (kaitinimas apačia ir
viršus), arba 150C 30 min, tada 200C grilius 15 min. Apskrunda abiem
atvejais.