Tema: Re: Jautienos brandinimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-05-09 13:50:09
Skaitantiems rusiskai rekomenduoju:
http://r-i-tochka.livejournal.com/51961.html
http://r-i-tochka.livejournal.com/45626.html
Autore su nuotraukomis raso apie mesa ir brandinima, raso kaip patikrinti,
ar mesa jau "subrendo". Brandina 7-10 dienu.

Pries kelis menesius viena akimi teko matyti Marco Pierre White kulinarine
laida, kurioje jis pasakojo apie savo eksperimentus su kazkokiu nedideliu
laukiniu pauksciu brandinimu. Tai ten ejo kalba apie brandinima savaitemis,
dabar neprisimenu po kurio brandinimo laiko jis nutare, kad mesa galutinai
supuvo ir netinka maistui, bet pamenu, kad man tas jo idealus brandinimo
laikas (nepamenu tiksliai, bet kazkaip prilipo 21 diena, gal ir neteisingai)
buvo jau didelis sokas. Jei kada kartos laida, tai pasistengsiu ja irasyti.

O siaip tema labai idomi. Pati neturiu jokios patirties ir kazkaip bijau.
Galvoje sukasi mintis "Is kur galiu zinoti, ar mesa dar tinkama?". Juk kai
pagules, tai kvapelis atsiranda... O gal tai normalu ir nereikia bijoti to
kvapo, arba jei laikyti taip marleje, kaip ana autore raso, tai ir
neatsiranda? Tikrai bus idomu pasiklausyti apie kitu zmoniu patirti.

O del ka tik paskerstu parsiuku ar versiuku (zemiau yra diskusija), tai
visada leisdavo valgyti mesa kita diena (is karto vyrai tik kiauliu ausis
kramsnodavo). Taip pat kita diena buvo gaminamos visos desros, skilandziai,
tusonkes, sudomi kumpiai ir pan. Niekas nelaukdavo keliu dienu ir niekada
negirdejau, kad lauktu.