Tema: Re: Visada sutrukineja biskvito virsus
Autorius: Dautarte
Data: 2010-05-03 14:54:35
O kam biskvite riebalai?
Biskvitas - tai kiausiniai, cukrus ir miltai. Viskas. Daugiau nieko
nereikia. Tie, kurie bijo, kad jiems biskvitas neisaugs, kartais duoda siek
tiek kepimo milteliu. Kartais dalis miltu keiciama krakmolu, kartais kakava
ar maltomis aguonomis. Na ir zinoma gali buti visokiausi aromatizatoriai -
citrinos zievele, vanile ir t.t. Bet jokiu riebalu! Su riebalais tai jau cia
bus i kekso puse...

Apie biskvitus girdejau skirtingu "samanizmu" ;) Pvz. kad biskvitas, isemus
is orkaites, nenukristu:
- reikia forma mesti ant grindu (mazadaug is 1 m aukscio),
- formos sonu netepti (tik dugna), iskepti, isemus is orkaites, apversti
aukstyn dugnu, pastatyti ant keliu stikliniu ir leisti atvesti (cia turbut
gravitacija turetu padeti :))

Nezinau kam (kazkaip mano biskvitai dar nei karto nenukrito) - turbut is
smalsumo "Kas bus?", isbandziau abu budus. Nieko blogo neatsitiko, o gal
tiesiog receptas buvo geras ir jam jokie zabobonai negalejo pakenkti ;)