Tema: Re: reik sraigiu uzvalgyt
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-20 20:57:51
mane toki sraigiu augintojai kaip uzvaishino kazkokiom sraigem padaze,
zodziu valgyt reik su batonu ir kad daug to padazo primirktu i batona,
tai kazkas fantastisko....
gaila pamirsau recepta iskvost, na gal dar kada uzsuksiu pas juos (ten
tokia gamyklele sraigienos palei moletus yra, pavadinimo nepamenu tik...)

--
MaRiUs
Kaunas