Tema: Re: kaip rukyti zuvi ?
Autorius: agnesse
Data: 2010-04-19 11:09:04
Pries niolika metu tevas 200ltr backoj ruke 0.5-1kg karpius. kiek pamenu
mazesni gavosi skanus, didesni slapi ir greit sugedo.
manau, sliapia pas tave gavosi del to, kad uzdengei maisu backa.
kodel rukymui pasirinkai pjuvenas ir kokio medzio?
 paprastai pas mus kaime mesa ruko ant "sviezio" alksnio. O mano
brangiausiasis lydekas ruko ant nuo pavasarinio genejimo likusiu vaismedziu.
paskutini kart apie 1kg lydeka ruke mazdaug 2val, kaip ja paruose
neatsimenu, bet buvo gerule ;)