Tema: Re: steik
Autorius: Edvinas
Data: 2010-04-13 10:11:04
On Mon, 12 Apr 2010 17:52:17 +0300, 0.5 B wrote:

> Sveiki gyvi, broliai ir sesės gurmanai,
>
> Mažu žinot, kaip daromas tas tikrasis rudas tirštokas steikų padažas? toks jausmas, kad vien jis duoda pusę skonio patiekalui..  :)

Aš neprasidedu su tais steikiniais padažais, o darausi tokį:
druska, česnakas, stambiai malti pipirai (naudoju Santa Maria penkių pipirų
mišinį) + smulkiai sukapotos šviežios žalios prieskoninės žolelės (kokios -
jūsų fantazijos ir skonio reikalas). Į šitą mišinį pilu truputį aliejuaus
ir padarau apytirštę košę. Na ir jos užmozoju ant iškepto steiko.

Steiką kepu nemarinavęs, nesūdęs ir be prieskonių.

--
Edvinas