Tema: Re: galima ryt valgyt>?
Autorius: Faktas
Data: 2010-04-02 13:39:30
būrus buvo galima lengviau kontroliuot uždedant visokias tradicijas.
pvz pavasariop, grūdai aruoduose jau baigiasi, darzuose dar nieks neuzaugo, nu zodziu ner ka valgyt,
nepatenkinti eis revoliucija kelt, o cia viskas normaliai - pasnikas gi, koks dar tau valgyt, grauzk dziuvesi.
visi kartu pasninkauja ir nėra nepatenkintų, kad va vienas dar turi ka valgyt, o tu jau ne.