Tema: Re: gal yra daugiau info kepimas zemoje temperatroje
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-31 23:43:52
Tikrai ne dziovinimas. Diskaveryje yra tokia laida "kitchen chemistry", bet
ten per daug specifiniu zodziu ir per greit sneka. Mano orkaites atveju yra
termo zondas, kuri reikia ibesti  mesos gamini. Orkaite tada uzduoda
vieninteli klausima: kokia mesa? Pavyzdziui gatavos kiaulienos temperatura
yra berods 77 laipsniai. Orkaite greitai uzsikaitina iki 150C mazdaug 17-kai
minuciu. Po to temperatura krinta iki 65-68 ir tokia pasilieka apie 4-6
valandas. Po biskuti kyla iki 77 ir pasiekus issijungia. Kas keleta minuciu
orkaites procesorius vis parodo paskaiciuota busimo (likusio) kepimo laika.
Mesa gaunasi tikrai iskepusi, paskrudusi ir svarbiausiai minksta ir
sultinga. Orkaite AEG Competence 9971.
   Bet ten tame chemistr daug gero pasako, tai sakau gal yra kur kokia rusu
ar lenku kalba.