Tema: Re: Lietuviškas Tuborgas
Autorius: PxYra
Data: 2010-04-02 23:00:28
pl dauguma tavo isvardintu alu gamintoju alaus skonis kaip Zaibo alaus, skirias tik abarotai, o tokius visokius Zaibus ir kt. panasius vadinu spirituotuom alaus imitacijom, viskas kas tuose aluose yra tai ruda spalva, burbuliukai ir kartuma.

"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> parašė naujienų news:hp5hgs$kh7$1@trimpas.omnitel.net...