Tema: Re: thai issinesimui ir .t.t
Autorius: SMart
Data: 2010-03-30 13:12:14
Na, to kio spec degiklio reikia jei gamini karbono-plieno wok'e. Yra
geras apėjimas - špyžiniai wok'ai, kurie tinka tiek dujinėms tiek
elektrinėms viryklėms. Atsiranda vienintelis apribojimas - per vieną
kartą į keptuvė suverčiamų produktų kiekis. Tarkim mano špyžinis
Skeppshult'as ramiai apkepina apie 100-150 g. mėsos ant 4 Kw dujinės
skyės. Kinijoj "gatvės" wok'ininkai naudoja iki 40 Kw degiklius nuo
baliono, tačiau tai nėra neišvengiamais reikalingas prietaisas. Thai,
china food'o padažų pagrindas yra keletas ingridientų: Fish souse, soya
souse, ouster souse, rice vinegar, sesame oil, coconut milk, lemon,
lime, ginger. Kiti - rečau naudojami.

M.