Tema: Re: maisto turgus, zirmunai
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-26 09:45:31

"nelygis" <mazhiaudomekis@.lt> parašė naujienų
news:hohls9$tth$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei ju target groups'as pensininkai, tai vargas jiems, ilgai neissilaikys.

As jau sakiau, kad kalbejau su zuvies pardaveja (ta kuri stovi desiniau),
tai ji tiesiog sviete optimizmu del sitos prekybos vietos perspektyvumo . As
jai bandau aiskinti, kad ka tik uzsidare Salu zuvys prie turgaus, kur zmoniu
judejimas yra zymiai didesnis, o toje parduotuveje kainos buvo zemesnes, nei
siame turgelyje, o ji man porina,kad jos vadas turi toki pat turgeli
Pasilaiciuose ir ten yra viskas ok. O man atrodo, kad Pasilaiciai yra
didesnis mikrorajonas, nei virsutiniai Zirmunai ir Pasilaiciuose daugiau
gyvena jaunesniu pirkeju, kurie perka is algos, o ne is pensiju, kurias
daugiausia leidzia zirmuniskiai. Zirmunuose toje vietoje tera vienas
vienintelis naujos statybos namas,o visa kita statyta 68-69 ir 78-80 metais.
As pats ten auges ir uzauges ir matau kas ten liko gyventi. O tie zmones
kurie isigijo naujus butus S.Miestelyje tikrai netrauks zovada uz 2 km i
neaiskios kilmes turgeli, prie kurio nera net kur pastato masinu ir juo
labiau, kai tame turgelyje kainos yra artimos didziuju prekybos centru
kainoms. Todel jiems teks susitaikyti su ta mintimi, kad ten pirks
pensininkai ir nedirbantys zmones (ne bedarbiai) , kurie gali darbo laiku
atvykti iki to turgelio. O is to reik aiskiai suprast, kad neisilaikys tas
turgelis ten!