Tema: Re: kaip suminkstint pupeles? (Falafelliai Gipsui)
Autorius: azero
Data: 2010-03-02 12:59:28
Ačiū, reiks būtinai pasibandyt. O aš tuo pačiu prisiminiau raudonųjų
pupelių kotletukus. kažkas panašaus, tik iš pupelių ir kepama orkaitėj
(galima ir keptuvėj)

http://www.justhungry.com/black-bean-vegan-miniburgers

Tiesa, ten naudojo konservuotas pupeles, o man taip išeidavo, kad vis
džiovintas pirkdavau, mirkydavau ir virdavau.