Tema: Re: ataskaita apie pirma pabaltijyje korejieciu restorana oze
Autorius: babyface
Data: 2009-12-23 22:25:54
Jau kolega paraė ką norėjau pasakyti sarkazmu.
Atneša kažkokia pieva paskui žiūri veršio akim - aš nežinau ką jūs užsakėt
bet man virtuvėj tokį davė.
Toks jausmas, kad aš virtuvėj užsakinėjau.

Už tai ir bėda tų kabokų, kad personalo nėra. Vienas kitas tik. Šiauliuose
yra vietų kur ir po metų atėjus paklausia - Jums kaip visada? Va ten ir
arbatos negaila, ir priekaištų nebūna.