Tema: Re: Pastetai/kepenines?
Autorius: buran
Data: 2009-12-23 17:19:40
Kartais darau tokį labai greitai padaromą variantą:

Vištos kepenėlės, svogūnai ir sviestas lygiom dalim (iš akies - aš
grubiai imu po 200-300 g).

Kepenėles į verdantį vandenį su lauro lapais, keliais pipirais ir dar
kiom nors žolelėm ir kol išvirs.
Supjaustyti žiedais/pusžiedžiais svogūnai apkepinami dalyje sviesto iki
auksinės spalvos.

Išvirtas kepenėles ir kepintus svogūnus ir visą likusį sviestą metu į
"katerį", būtinai įtarkuoju muskato riešuto, druskos, jeigu yra ūpo -
dar ir maltų pipirų ir viską gerai prasuku.

Vualia: gautą masę sudedu į indą, jeigu norisi kad atrodytų gražiau -
paviršių užpilu lydytu sviestu ir palieku viską sustengti /
susistovėti.

Patinka ir žmonai ir vaikams, ypač ant paskrudinto batono ir su
raugintais agurkais :D

(žmona greičiausiai girs bet ką valgomo, ką padarys vyras, kad tik jai
mažiau gaminti reiktų :D

Baubas laid this down on his screen :