Tema: Re: Slizikai/kaledaiciai/kuciukai ar dar kaip jie ten...
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 10:56:27

"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> parašė naujienų
news:hgp5t5$vr2$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai jopapa, as gi ne telepatas, nezinau kurie cia teisingi :)

Iws vaikystes pamenu, kad mamos mama - mano mociute kuciukus ruosdavo
kazkaip ypatingai paprastai , bet tikrai zinau, kad tai buvo tikrai pasniko
produktas. Kaip ten ji juos ruosdavo, mano su mama lieka nezinomybe ir
kiekvienais metais prie stalo ivyksta konfliktas, nes pasakau, kad tai ne
tokie pat kuciukai ,kokius kepdavo mociute.O jos kuciukai budavo kaip
guminiai .Tokius pat dar syki yra teke uztikti pas vaikus Volunges
mokykloje - ten juos kepe kazkokia tai vireja, kurios jau irgi nebera.
Tai gal kieno nors seimoje irgi yra tradicija daryt juos guminius ir tikrai
be pieno? Labai noreciau patikrinto receptuko, idant isvengi eilinio
konflikto prie stalo.