Tema: Re: Siumetis naminis vynas
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-16 20:40:05
Kazkada ziemineje zvejyboje mane pavaisino Medziotoju vyno analogu - zveju
vynu. Tikrai nepatiko, nors siaip visokie a la rasaliukai : massandros
vynai, kagor ciumai ,saldus porto ir jerez man tikrai patinka paskanauti
mazais kiekiais.
Man labai liudna ,kad nebeliko Anyksciu vyno juoduju serbentu vyno - budavo
imame trise penkis butelius ir visiems budavo per akis.