Tema: Re: Kazka prisizadejau lygtais.
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-14 16:18:42
nu tai kiek kartų reikai norėti, kol įgyvendinsit? ot šaraškino kontora :)

brangiausiasis pasakojo apie tokį įvykį Vokietijoj ar Šveicarijoj. Berods
Daewoo paleido reklamą, "atvaryk savo seną morką ir gausi naują mašiniuką"
(alte Moehre - vok. taip gali būti vadinamos senos tačkos). Ir vienas gudrus
teisininkas atvarė su sena morkiausia morka ir po teismų gavo naują
mašiniuką... Bet turbūt jau pasakojau, jei buvau prisikabinusi :)) senatvinė
sklerozė ima reikštis

tai visgi gal pateiktum sąrašą, ką iš kontiuperiaus gali padaryti, gal ir
susigundysim ;)