Tema: Re: apie teisinga vieta pavalgyt Vln
Autorius: Silvano
Data: 2009-12-04 14:45:00
Neringa nebloga vieta. Ji turetu dar labiau patikti vyresniems, kurie jai
jaucia nostalgija. Visgi nedaug tokiu vietu, kur kaip teatre rubininkas
pakabina tavo palta ;)
Anksciau mes ten daznai valgydavom :) patiekalai mano nuomone neblogi...pvz
befstrogenas..
..kainos normalios
mano supratimu labai gera vieta dalykiniam pokalbiui etc :)
visai nieko ir ten apacioje..