Tema: Re: [KV?] Sviezi kario lapai
Autorius: Justas
Data: 2009-11-19 10:45:37
drysciau papriestarauti ir pamineti, kad curry lapai tikrai nera kaffir
lime lapai. jau nekalbant, kad skirtingu augalu lapai, taigi ir kvapas
kaip skiriasi :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Curry_leaves
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaffir_lime

pastarasis laimas puikiai auga pas mane, tik vaisiu neduoda, nors ir
nereikia :) o gal ir neduoda del to, kad lapai skabomi pastoviai.