Tema: Re: patarkit , spiritas 70 laipsniu ( ka uzpilt , kur naudot ?)
Autorius: Masala
Data: 2009-11-03 11:14:11
Mano naudojamas receptas "ala LIMONCELLO" :

10 vnt. vidutinio dydzio citrinu;
1 kg. cukraus
1 Ltr. spirito (96%)
1 Ltr. vandens  (neturint 96% spirito, jo proporcijas su vandeniu
atitinkamai koreguoti)

Vienos citrinos geltonaja zieves dali plonai nupjauti darzoviu skustuku (ar
tiesiog astriu peiliu) ir kartu su nuluptomis citrinomis supjaustyti
(nesmulkiai), deti i uzdaroma inda (as naudoju 3Ltr stiklaini), uzpilti 1kg
cukraus ir uzdarius palikti 3 dienoms, laikas nuo laiko papurtant, kad
cukrus greiciau istirptu (na neturiu as kantrybes, tai kartais ir dienos
pakanka :) ). Po 3 dienu citrinas nukosti nuo sirupo (citrinu ispaudos buna
pakankamai turtingos skoniu, tai as jas tuo paciu (kuriuo veliau skiedziu
limoncela) vandeniu praplaunu). Sirupa supilti i spirita ir palikti vienai
dienai ramybeje (jei kantrybes truksta, galima palikti porai val.). Supilti
vandeni (galima pilti ir maziau, tada bus stipresnis gerimas) ir atsaldzius
skanauti. Gaunasi beveik 3 Ltr. puikaus skonio gerimo, tinkancio gripo ir
persalimo ligu profilaktikai ;)

Skanaus :)