Tema: Re: Armenai salia druskininku?
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-28 12:26:54
Vaziuojant link Druskininku desineje kelio puseje yra tokie trikampiai
poilsio namukai. Na tokie stogai vos ne iki zemes. Salia ju ir uzeiga.
nepamenu ar turi koki pavadinima. Pries pora metu valgem baravyku sriuba,
valgem lietuviskus patiekalus, gerem arbatas zoleliu, kisieliu, gira. O
paskui vaziavom su rogemis i "Stroro Romo sodyba" Ratnycios kaime, kur
ragavom dzukiskos, valgem lasinukus, keptus baravykus, vytinta mesa ir
fantastiska salyka. Aplankem vyno rusi, pirtele. Ir labai graziai
pavakarojom su seimininkais. Tiesa, pries pora metu. Ispudziai gyvi iki siol