Tema: Re: "No cooking policy" Vilniuje?
Autorius: azero
Data: 2009-10-27 14:49:33
Grifas wrote:

> Na ir metaforos :) Yra visokiu mociuciu. Yra buvusiu farmacininkiu, vireju,
> zoleliu rinkeju, kurios jei tik turi uz ka, tai gamina savo seimynoms
> puikiausia maista. Ne kiekvienas senas zmogus = tamsus prasciokas.

Jo, pvz mano močiutė, dirbo kulinare, turi 4 dukras, tai jų visų šeimoms
karts nuo akrto padaro koldūnų pilną šaldiklį, žemaičių ir t.t. Ir
tikrai ji daro iš to, kokius produktus superkam, jokio taupymo etc. Ne
visos močiutės vargingai gyvena. Kaikurios apsukresnės sugeba ir
bazilikų, cukinijų, pomidorų išaugint savo anūkams :)