Tema: Re: Surstromming
Autorius: L I N A S - procentas
Data: 2009-10-27 12:50:37
Tai paprasyk, kad man parveztu - buciau labai dekingas!

Tiekeju neradau, vis dar ieskau. O pasidalint ispudziais galiu: pradzioj
zinoma susideda tie matyti vaizdeliai, tai baimes ragauti buvo, bet kai
ismokau susidorot su tuo kvapu, tai kartais paragaut kazko netradicinio yr
gut. O su tuo kvapu susidorojimas paprastas: tik ka atidaryta skardine
pauostai is arti (manes nepykino niekad, tik tuos silpnavalius prastokus
aktorius) ir kvapo problemos nelieka. Skonis isskirtinis, kaip ir ivairiu
kitu produktu, kuriu kiti purtosi (pvz: suris su melynuoju pelesiu,
juodosios alyvuoges, ozkos suris su trumais (triufeliais), raclete suris,
kraujine desra, flakai, jaucio kiausiai ir t.t. :))  ).