Tema: Re: Keraminis peilis
Autorius: Arj
Data: 2009-10-26 13:08:04
saip nusipirkti maza peili darzovems ar panasiai, jei uz nebrangiai - tikrai rekomenduociau.
va tomas philipse kaip tik yra darzoviu skuteklis+mazas peiliukas=27lt,
paciam ermitaze (ne "olivje suvenyrai") irgi maciau, siek tiek didesnis bet fainesnis peiliukas ~30lt.

Privalaumai - tikrai astrus ir tikrai kietas, naudojam su protu uzteks ilgam.
Esminis privalumas - smalsumas bus patenkintas :)

Kasdieniniam naudojimui trukdo tai kad pati "gelezte" yra stora - tai nors ir pats
peilis labai astrus, bet jis tiesiog storesnes darzoves sunkiau pjausto butent del savo paties storumo