Tema: Re: miezine/ cikorijos kava
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-25 13:19:20
man ne kavos, o cukraus reikėjo atsisakyti. bandžiau aš ją gerti su
saldikliu, bet taip galima ir iki guminio diedo prieiti :) Kadangi geriu tik
vieną puodelį ryte (dėl žemo kraujospūdžio) ir tik gan silpną kavą,
nusprendžiau, kad čia gal tik įprotis, tada pamėginau su ta cikorine kava.
Tiesą sakant, viskas vyko lyg ir gerai (lomkių visai jokių nebuvo) kol vieną
kartą netyčiom nemaktelėjau tikros kavos ir tiesiog akyse prašviesėjo :)
O atsisakyti kavos dėl kavos aš išvis jokios priežasties nežinau