Tema: Re: kada geriausia raugti kopustus?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-10-23 13:34:58
tai balkone ne atvirus laikyti reikejo, o senais kokiais skudurais apklot
reikejo ir nebutu uzsale. Mano tevai taip darydavo ir niekada jie ten
neuzsaldavo. O del menulio faziu, tai cia speju daugiau nusistatymas nei
tiesa. Jau rasiau maniskiai raugia ir per jaunati ir per delcia ir viskas
zjbs. Tik va dar per pilnati - tai tiki, kad bus kazkokie tai netokie :) Nu
bet cia ju valia kuo tiket, o kuo nea...