Tema: Re: Uzpiltines
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-19 16:15:55
Sakykim,kad as irgi nelikau labai suzavetas tuom pseudo viskiu.Bet as viska
suverciau i samanes stipruma ir specifini jos skoni,nes ji buvo gaminta ne
is grudo,bet is slyvu.

P.S.Siaip tai vienas dzukelis mums aiskino,kaip jie daro uzpiltines.Kadangi
jie ten viska matuoja trilitriakais,tai ir receptas yra tokiam kiekiui
skirtas.I trilitriaka ipilama spanguoliu per delna (mazdaug 1 ltr) ir viskas
uzpilama samane.Visas sitas reikalas stovi tamsoje iki tol kol uogos pakyla
nuo dugno ir pasidaro sviesios.Tada jos eina daloij ir liek "laponija".Va
tik man kyla klausimas kaip tokia "laponija" gert,jei jie patys aiskina,kad
samane turi buti 60 vol stiprumo?!