Tema: Re: Shotai
Autorius: Dautarte
Data: 2009-10-04 19:28:40
Lenkijoje tokius shotus daro su avieciu sirupu ir yra dvi rusys:
- su tabasco - "Pasiutes suo" (Wsciekly pies)
- be tabasco - "Dabar Lenkija" (Teraz Polska)

Man avieciu sirupas labiuasiai tinka prie tabasco.

Jei degtine yra gerai susaldyta ir atsargiai pilamas sirupas, tai nereikia
jokiu peiliu nei saukstu.