Tema: Re: Rimi Gedimino 9 Vilniuje - Heineken 0.33 - 1.99 lt ir Krusovice tamsus/sviesus 0.5 skardine - 1.99 lt
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-29 08:56:49
Viena kita buteliuka paragaut aisku galima, bet alus, mano suvokimu,
Lietuvos parduotuvej turetu kainuot ne daugiau 3Lt :) Nu ok, tarkim 3.50 -
tai cia jau man asmeniskai max. Jei jis kainuoja daugiau, kad ir koks jis
skanus man bebutu as tiesiog jo nepirkciau vien del kainos ir visai ne del
to, kad man truktu pinigu. Tiesiog manau, kad alaus iki 3.50 kainoj yra daug
ir geru, o brangesni, nu jie tegul buna paivairinimui, man nemaiso, bet as
ju nepirksiu uz tokia kaina. Ta pati taikau vynams (iki 40Lt max), degtinei
0.7 (max 35Lt)